Verdrinkend in keuzes: FOMO, prestatiedruk en het kiezen van je eigen pad

June 4, 2023

Algemeen nieuws

Verdrinkend in keuzes: FOMO, prestatiedruk en het kiezen van je eigen pad.
My Journal van Maggies way kan jou helpen dat pad te vinden.

Wat is FOMO?

Elke dag zien we die “perfecte” mensen en levens op sociale media waar we onszelf mee vergelijken. De druk om te voldoen aan die verwachtingen wordt samengevat in de term FOMO (Fear Of Missing Out). Ken je dat? De angst om iets te missen: dat ene feestje, dieshopmiddag in de stad, die spannende voetbalwedstrijd of dat ene drankje op het terras?. Het voelt alsof we op elk moment op de juiste plaats moeten zijn, de juiste beslissingen moeten nemen en de beste versie van onszelf moeten zijn. Maar ja, hoe word je de beste versie van jezelf? Dat zit niet alleen aan de buitenkant maar vooral ook aan de binnenkant.

Maggies Way

Maggie heeft hier een mooi Journal voor geschreven. Na 7 jaar geleefd te hebben met een depressie heeft zij na een diep dal via zelfresearch een methode ontwikkeld waarin zij jou meeneemt en begeleidt naar van "niet zo goed in je vel zitten" naar "heel goed in je vel zitten!”  Via diverse to do’s  kom je erachter wie jij bent, hoe leuk je al bent, wat jouw talenten zijn en wat je leuk vindt, je gaat denken in mogelijkheden, en ook natuurlijk waar je nog beter in wil worden! En dan ook nog wat jouw dromen en doelen zijn, zodat je een plan kunt gaan maken. JOUW eigen pad, bewandel deze en wordt de beste versie van jezelf!

Lees er meer over op: https://www.maggiesway.nl/my-journal