Donaties & Subsidies

STEUN DE STICHTING BE AWARE

Be Aware richt zich voor het werven van fondsen behalve op het bedrijfsleven en op particulieren, ook op lokale- en overheidsinstanties, op vermogensfondsen en overige subsidieverstrekkers.

Stichting Be Aware is een Erkend Goed Doel. Dat betekent dat wij voldoen aan strenge kwaliteitseisen.

Meer weten over de kwaliteitseisen en de controle door het CBF? Kijk op geefgerust.nl

Be Aware bereidt de aanvragen voor conform de daarvoor geldende richtlijnen. Voorafgaand aan het indienen van een aanvraag presenteert Be Aware zich graag persoonlijk en licht de werkwijze en overwegingen toe.

Mocht u als fonds geïnteresseerd zijn, neem dan contact op voor een kennismakingsgesprek.

Donateur worden

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

ERKEND GOED DOEL

Wij voldoen aan strenge kwaliteitseisen. Toezichthouder CBF controleert dit. Zo weet u zeker dat wij bijdragen aan een betere wereld, zorgvuldig omgaan met elke euro en verantwoording afleggen.

ANBI STATUS

Een 'ANBI' (Algemeen Nut Beogende Instelling) is een binnen- of buitenlandse organisatie die is aangemerkt door de Nederlandse Staat ten behoeve van bepaalde fiscale voordelen voor de Nederlandse belastingbetaler en die organisaties zelf.

ONZE PARTNERS

Met de steun van gemeenten.