Be Aware bestaat 10 jaar!

Gratis online docententraining:

Be Aware bestaat 10 jaar! En wie jarig is, trakteert! Ben je docent en wil je meer weten over hoe een verslaving ontstaat, hoe je afhankelijkheid herkent bij je leerlingen en hoe je het gesprek aan kunt gaan om leerlingen met problemen verder te helpen? Schrijf je dan in voor de gratis online docententraining.
De docententraining duurt ongeveer 1,5 uur.
Aanmelden kan met je naam, school, een gewenste datum en tijdstip via kelly.roelofs@stichting-be-aware.nl.
- Maandag 31 oktober 19:00

Op 20 juli bestaat Be Aware 10 jaar. We zullen hier op verschillende manieren – onder andere op onze social media en website – uitgebreid bij stilstaan. Zo hebben jullie al kunnen zien dat we onze posters nieuw leven inhebben geblazen. Ook gaan jullie hier binnenkort uitgebreider kennismaken met onze voorlichters. We hebben nog veel meer verrassingen in petto, waarover later meer.
Hierbij 10 ‘Wist je datjes’ over Stichting Be Aware:

Wist je dat:

1. Be Aware 10 jaar geleden aan een keukentafel in Baarn is begonnen?
2. We in meer dan 4.000 klassen voorlichting hebben gegeven?
3. Dat zo ongeveer 100.000 kids zijn?
4. En dus ook 4.000 mentoren meer kennis over verslaving hebben?
5. Mentoren die kennis kunnen overbrengen op hun andere klassen?
6. De ouderavonden ook online steeds populairder worden?
7. Ons team enorm groeit met geweldige voorlichters die vanuit hun hart werken?
8. Ons doel voor de komende 10 jaar is om 200.000 jongeren voor te lichten?
9. We al op 160 scholen in heel Nederland komen?
10. We met z’n allen 400.000 kilometers hebben afgelegd, bijna 10 x de wereld rond!